20/07/2017

Blog

W realizacji celów szkoleniowych w sferze postaw wykorzystuje się czasami tzw. „przeżycia egzystencjalne”. Mają one służyć wzbudzeniu refleksji u uczestników po to, by spowodować u nich większą otwartość na nową wiedzę, przećwiczenie innych rozwiązań, czy zmianę zachowań. Łukasz Olkowicz na łamach „Przeglądu sportowego” popełnił  artykuł pt.: „Alfabet Jerzego Brzęczka, selekcjonera reprezentacji Polski”, w którym opisał bardzo ciekawe zdarzenie… „B jak blef Brzęczek prowadził Raków. Czas nieszczególny, bo drużyna potykała się na kolejnych rywalach, a morale
Dlaczego warto prowadzić dziennik? Jest taka historia o dwóch grupach drwali. Jedna z nich pracowała bez wytchnienia przez osiem godzin, druga natomiast robiła sobie cykliczne przerwy. Na koniec dnia okazało się, że to jednak nie pierwsza ścięła najwięcej drzew. Kiedy zapytano pracowników drugiej grupy, co spowodowało, że osiągnęli lepszy rezultat, ci odpowiedzieli, że to właśnie zasługa przerw, podczas których ostrzyli swoje siekiery. W obecnych czasach tempo życia przybrało zawrotną prędkość. Codziennie pędzimy, by zdążyć załatwić
Priorytetyzacja zadań

O priorytetyzacji zadań

Posted by Przemysław Nieruchalski on 10/09/2018
0
Category: Ogólne
Pewien tybetański lama podczas rozmowy z mnichami chciał zilustrować swój wywód. Naszykował więc duży słoik oraz kilka sporych kamieni, po czym włożył je kolejno do naczynia. Gdy kamienie przestały się mieścić w słoiku, lama spytał: „Czy słoik jest już pełny?” Wszyscy odpowiedzieli: „Tak, jest pełny”. Wtedy nauczyciel sięgnął pod stół i wyciągnął wiadro pełne żwiru i wsypał go tak, aby wypełnił puste przestrzenie między kamieniami, po czym ponownie spytał: „Czy słoik jest już pełny?” Niektórzy
Dedykowany Program Rozwojowy
Uwzględniając realną potrzebę zwiększania efektywności przeprowadzanych szkoleń, pragniemy Państwu przybliżyć format, który stworzyliśmy w odpowiedzi na nią – Dedykowany Program Rozwojowy (DPR). W jego opracowaniu uwzględniliśmy wyniki dotychczasowych  badań, nasze doświadczenie,  a także realne korzyści, jakie firma powinna odnieść po każdym zakończonym projekcie rozwojowym. Opis projektu Etap I – wybór kompetencji do rozwoju Spotkanie z HR Podczas spotkania omawiamy cele rozwojowe oraz wybieramy grupę uczestników do obserwacji w miejscu pracy.       2. Obserwacje i wywiady