Trener/Coach/Mediator
Kierownik projektów rozwoju personelu działający w biznesie i wspierający rozwój różnych organizacji od roku 2002. Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS. Wieloletni współpracownik firm szkoleniowo-doradczych, do których należą m.in. TAW Polska i Moderator, gdzie był m.in. współprowadzącym kilkunastu edycji Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Kierował projektami szkoleniowymi dla menedżerów, sprzedawców i różnych grup specjalistów.
Absolwent psychologii (o specjalizacji psychologia społeczna), Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu „Moderator”. Certyfikowany mediator – certyfikat fundacji VCC.
Prowadzi szkolenia oraz coaching i doradztwo w obszarach zarządzania i motywowania pracowników, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, podnoszenia efektywności osobistej oraz działania zespołu, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Specjalista w badaniu potencjału kadr metodą ośrodków oceny i rozwoju oraz badania potrzeb szkoleniowych i oceny ich efektywności z wykorzystaniem wywiadu epizodycznego, kwestionariuszy badania postaw oraz testów oceny sytuacji.
Przeprowadził ponad 500 szkoleń oraz kilkaset sesji coachingowych lub doradczych m.in. w następujących branżach:
- finansowej (Credit Agricole, Santander Consumer Bank, BZ WBK),
- IT (Volvo IT, Nask, Axit Sp. z o.o.),
- sieciach handlowych i usługowych (Kaufland, Real, Pryzmat Sp. z o.o.),
- automotive (AAM, Leoni Kable, Dreaxlmeier, Autolife),
- centrach badawczo rozwojowych (EIT+, Cuprum),
- branży wydobywczej (Protea – przemysł offshore, przedsiębiorstwa grupy KGHM),
- branży energetycznej (Schneider Electric, Kelvion Machine Cooling),
Ma na swoim koncie przeprowadzone procesy AC/DC w takich firmach jak Europejski Fundusz Leasingowy S.A., Telefonia Dialog S.A., Volvo Polska, KGHM, Vipharm S.A., Santander Consumer Bank, Eurobank, Cyfraplus.
Współautor podręcznika dla mediatorów: „Mediacje sądowe i pozasądowe”.
Ostatnio szczególnie interesuje się badaniami nad Crew Resource Management, Error Management i zachowaniami zdrowotnymi.