Firma z branży: nowoczesne technologie Uczestnicy: kierownicy wszystkich działów Czas trwania programu: 4 miesiące Potrzeba organizacji: Podczas badania potrzeb firma przedstawiła wyniki corocznego badania opinii pracowniczej. Część badanych aspektów została oceniona przez pracowników bardzo nisko. Dotyczyły one głównie kompetencji związanych z zarządzaniem. Firmie zależało przede wszystkim na podniesieniu satysfakcji w ocenie tych aspektów w kolejnym badaniu. Aby dokładnie zdiagnozować przyczyny takiego stanu rzeczy i wdrożyć rozwiązanie, firmie zaproponowano Dedykowany Program Rozwojowy dla kadry menedżerskiej. Podjęte działania: Uzyskane efekty: Poniżej przedstawiono wyniki ocenianych kompetencji na początku projektu i po jego zakończeniu. Efekt na którym zależało organizacji to wzrost punktowy wybranych aspektów badania opinii pracowniczej. Rozwój powyższych kompetencji spowodował, że wyniki kolejnej ankiety okazały się zdecydowanie wyższe w tych aspektach, na których zależało organizacji. Projekt okazał się dużym sukcesem, a wzrost kompetencji zauważalny był przede wszystkim w zmianie postaw kierowników biorących udział w projekcie oraz w poprawie atmosfery pomiędzy nimi samymi ale także wśród ich podwładnych. Jeśli zainteresował Państwa DPR, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą Dedykowany Program Rozwojowy Mają Państwo pytania? Zapraszamy do kontaktu e-mail: biuro@influogroup.pl , tel. 600 360 288
Firma z branży: high-tech Uczestnicy: operatorzy, koordynatorzy oraz kierownicy działów produkcyjnych Czas realizacji: 2 miesiące Potrzeba organizacji: Firma chciała poznać przyczyny, które powodują niską satysfakcję z pracy operatorów oraz utrudniają efektywne wykonywanie przez nich zadań. W związku z tym, że analiza dotyczyła wybranego obszaru – produkcji – zaproponowane zostały 4 dniowe warsztaty z wykorzystaniem modelu Human Performance Improvement. Podjęte działania i uzyskane efekty: W ramach projektu doradczego przeprowadzono następujące działania: Poniżej prezentujemy fragmenty pracy na tym warsztacie: Tabela 1. Skala ocen stosowana w badaniu HPI i jej interpretacja Tabela 2. Wyniki ogólne badania HPI Tabela 3. Wyniki szczegółowe w obszarze „Zasoby” Tabela 4. Hipotezy w obszarze „Zasoby” dla wybranego zagadnienia Poniżej prezentujemy fragmenty pracy kierowników: Tabela 5. Wyniki porównawcze badania HPI Tabela 6. Hipotezy w obszarze „Zasoby” dla wybranych zagadnienia Tabela 6. Fragment Action Plan’u dla obszaru „Zasoby” Jeśli zainteresowało Państwa badanie HPI, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą Badanie Human Performance Improvement Mają Państwo pytania? Zapraszamy do kontaktu e-mail: biuro@influogroup.pl , tel. 600 360 288
Instytucja z branży: edukacyjna Uczestnicy szkolenia: pracownicy Akademickiego Biura Karier Politechniki Krakowskiej Czas trwania programu: 4 miesiące Potrzeba instytucji: Pracodawcy zatrudniający absolwentów Politechniki Krakowskiej (głównie w branżach technicznych oraz produkcyjnych) coraz częściej w procesach rekrutacji korzystają z Assessment Center jako metody diagnozy kompetencji pracowników. W związku z tym pracownicy Biura Karier tej uczelni potrzebowali nabyć praktyczną wiedzę związaną z przygotowaniem, przeprowadzeniem oraz wykorzystaniem Assessment Center w ich pracy ze studentami oraz absolwentami. Podjęte działania: W ramach projektu zrealizowano 96 godzin szkoleniowych dla pracowników Biura Karier. Podjęto następujące działania: Uzyskane efekty: