04/09/2017

Andrzej Ambroży

Trener/Coach

W ciągu 7 lat pracy na stanowisku trenera spędził na salach szkoleniowych ponad 5000 godzin. Realizował projekty szkoleniowe m.in. dla Telefonii Dialog, Netii, Vectry, Korbanku, Credit Agricole, Tauronu, Sendero Szkolenia, GPD Staworzyński, Call Center Cotel czy Klubu Biznesu zrzeszonego wokół klubu piłkarskiego Karkonosze Jelenia Góra. Dodatkowo w Credit Agricole Bank Polska koordynował i realizował program pozafinansowego wspierania motywacji, którego celem było zmniejszenie rotacji wśród pracowników pionu bankowości zdalnej.

Ukończył Zarządzanie Systemami Finansowymi na Politechnice Wrocławskiej oraz studia podyplomowe z Coachingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Jest absolwentem Mistrzowskiej Szkoły Trenerów Biznesu we wrocławskim Moderatorze.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu telemarketingu, sprzedaży bezpośredniej, obsługi klienta. Prowadzi szkolenia z komunikacji, asertywności, rozwoju kompetencji menedżerskich, zarządzania pokoleniami i marketingu w social media. Prowadzi spotkania z budowania zespołów oraz szkolenia outdoorowe i integracyjne.

W wolnym czasie charakteryzuje się psychologią i piłką nożną.